Center for Testmaterials

Voor Center for Testmaterials ontwikkelden we een digitale tool waarmee klanten zelf hun Custom Detergents samen stellen. Daarnaast is het salesproces gedigitaliseerd en geautomatiseerd, waardoor klanten sneller tot aankoop kunnen overgaan.

Strategic Scaling Framework

"Wij zagen vooral een opportunity"

- Caspar van Leeuwen (35), algemeen directeur van Center for Testmaterials (CFT).

Lead Generation
Een digitale tool die het CFT-team inzet op vakbeurzen om makkelijk en meer contacten te leggen, met kwalitatieve data om ze op te volgen.
Sales Enablement.
Een digitale tool die het salesproces van CFT automatiseert en versnelt, waardoor klanten sneller tot aankoop overgaan.
Klant onboarding.
Doordat klanten makkelijk aangeven wat voor producten ze nodig hebben kan de slimme tool al de relevante ingrediënten voorselecteren.
Klantportaal
Klanten zien hun orderhistorie, en kunnen order kopiëren en aanpassen om snel en makkelijk nieuwe orders te plaatsen.
Klantportaal
Een detergent samenstellen is een complex proces en vergt expertise. Doordat deze expertise in de tool is verwerkt, kunnen klanten zelfstandig hun detergent samenstellen.
Operations
Eerst ging het overleg met de klant via email en excel-spreadsheets. Dat is nu gestroomlijnd in de tool, waardoor het CFT-team veel efficiënter werkt.
Operations
Producten, prijzen en voorraden worden nu gemakkelijk bijgehouden en gesynchroniseerd. Dat voorkomt fouten, misverstanden en bespaart een hoop tijd.
Data-insights
De tool, klantactiviteit en het digitale orderproces leveren veel unieke data op. In bruikbare dashboards worden deze data gevisualiseerd en geanalyseerd.
Feedback loops
De Quality Control managers van CFT kunnen snel en binnen de tool feedback geven over de orders, en benodigde aanpassingen doorvoeren.